fredag 26. september 2014

Bananowe placki... uwielbiane przez moje dzieci:)

Oto moje ulubione - pyszne i zdrowe placki bananowe:) To brzmi jak slogan reklamowy ale te placki sa naprawde pyszne. Czesto bywa tak, ze zerkam tylko w przepis a robie dania na tzw. 'oko':) Ponizej zalaczam jednak liste skladnikow jesli ktos mialby ochote wyproboowac:)
 
Polecam i smacznego!
 
 
Placki bananowe

400 ml maki pszennej gruboziarnistej (ja uzywam orkiszowej)
2 lyzeczki cukru (ja daje lyzke miodu)
2 lyzeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
2-3 bardzo dojrzale banany
300 ml mleka
2 jajka
troche wanilii (najlepiej naturalnej)

Polaczyc wszystkie skladniki mikserem i gotowe!
(ja wlewam lyzke oleju rzepakowego juz do ciasta, przez co smaze placki na patelni bez tluszczu)

4 kommentarer:

  1. Za Chiny ludowe nie chcą mi wyjść takie ładne. Może kiedyś zawalczę jeszcze raz, na razie pas.

    SvarSlett
  2. Hmmm..... nie zniechecaj sie. Moze to wina patelni???

    SvarSlett
  3. Mąka orkiszowa... Hmmm mogę prosić o nazwę takowej po norwesku? Takk :)

    SvarSlett